top of page

Έπεσε το τελευταίο "κάστρο" !

Το να μην έχει μιά σύγχρονη επιχείρηση - μικρή, μεσαία ή μεγάλη - Website, είναι κάτι που δεν επικροτώ, αλλά έως ένα βαθμό, υπό προϋποθέσεις το κατανοώ.


Το να μην έχει όμως ΚΑΘΟΛΟΥ διαδικτυακή παρουσία ( ούτε καν μια σελίδα facebook για παράδειγμα ), με δεδομένες τις δεκάδες δυνατότητες που ανοίγονται μπροστά της για ανάπτυξη μέσω αυτού του καναλιού, είναι για μένα έγκλημα ( ΝΑΙ ) και ΑΠΑΡΑΔΕΚΤΟ.


Χρησιμοποιώ λίγο σκληρή γλώσσα, αλλά η

περίπτωση του #Σκλαβενίτη, είναι case study και μοναδικό παράδειγμα για την Ελλάδα ίσως και παγκόσμια ! Mιά τόσο μεγάλη και εύρωστη εταιρία που δραστηριοποιείται σ' έναν κλάδο του λιανεμπορίου όπως το supermarket, που συγκαταλέγεται ανάμεσα στους τοπ κλάδους ηλεκτρονικού εμπορίου, για δεκαετίες όχι μόνο site δεν είχε, αλλά ούτε κάν μια Facebook page !


Είχα αναρωτηθεί πολλές φορές γιατί συμβαίνει αυτό. Η μόνη εξήγηση που τελικά έβρισκα είναι ότι υπήρχε ιδεολογική αντίθεση με το όλο πράγμα, ναι, δεν εξηγείται αλλιώς !


Ήρθε όμως το πλήρωμα του χρόνου και η μεγαλύτερη αλυσίδα Supermarket στην Ελλάδα απέκτησε Website ! Ναι, είναι γεγονός. Η κατάσταση που έχει δημιουργηθεί με την πανδημία προφανώς έπαιξε καταλυτικό ρόλο στην αλλαγή στάσης της Εταιρίας. Τώρα πλέον το Eshop τους είναι διαθέσιμο online για τους καταναλωτές!


Το τελευταίο "κάστρο" έπεσε !

( Άντε και σε facebook page παιδιά 😆 )


3 Προβολές

Αν σας ενδιαφέρουν τα άρθρα μας, γραφτείτε στο Newsletter μας για να τα λαμβάνετε πρώτοι στο E-mail σας.

bottom of page