top of page

Πως να αποφύγετε το να καταλήγουν στα Spam τα σημαντικά σας Email !

Σας έχει τύχει να περιμένετε ένα πολύ σημαντικό επαγγελματικό ή προσωπικό email και να μην έρχεται ; Κι όταν ο αποστολέας του επικοινωνεί κι επιμένει ότι σας το έχει στείλει, εσείς να μην το βλέπετε στα Εισερχόμενα σας;


Εκτός απ' τα όποια προβλήματα δημιουργεί αυτό στις σχέσεις σας με τον συνεργάτη ή πελάτη σας, η αλήθεια είναι ότι είναι και πολύ εκνευριστικό !


Λοιπόν, μιά μεγάλη πιθανότητα είναι το email αυτό να έχει πάει στα Spam. Τα Spam - για όσους δεν ξέρουν - είναι ο φάκελος που διατηρεί ο πάροχος του Email σας, για να στέλνει εκεί τα μηνύματα που θεωρεί ότι είναι ανεπιθύμητα, είτε γιατί τα θεωρεί επικίνδυνα είτε για κάθε άλλο λόγο. Και ναι, μπορεί να συμβεί ο πάροχος να τοποθετεί από λάθος και χρήσιμα email στα Spam, καθώς o αλγόριθμός που χρησιμοποιεί δεν είναι τέλειος ! ( όπως πολλά πράγματα σ' αυτόν το κόσμο.. 😁 )


Υπάρχουν όμως λύσεις ! Έχω φτιάξει 3 σύντομα βιντεάκια του 1 λεπτού έκαστο ( ένα για καθένα από τα πιό χρησιμοποιούμενα Email services ), για να σας δείξω την πιό σίγουρη απ' αυτές. Η συγκεκριμένη λύση χρησιμοποιεί τα λεγόμενα "Φίλτρα" .



Όταν λοιπόν αναμένετε ένα email από κάποιον αποστολέα που σας στέλνει για πρώτη φορά, φροντίστε - για να είστε 100% σίγουροι ότι δεν θα το "χάσετε" - να φτιάξετε ένα φίλτρο για την διεύθυνση από την οποία περιμένετε το email αυτό, χρησιμοποιώντας την παραπάνω απλή μέθοδο !


✔️ Δείτε το παρακάτω βίντεο για το πως θα το κάνετε, αν είστε χρήστης Gmail

✔️ Δείτε το ανάλογο βίντεο αν είστε χρήστης Yahoo

✔️ Και εδώ το βίντεο για χρήστες των υπηρεσιών του Outlook.com, Hotmail, MSN εδώ


Καλή παρακολούθηση και για οποιαδήποτε απορία σχολιάστε από κάτω ελεύθερα ( ή κάτω από το βίντεο στο Youtube ) και θα σας απαντήσω άμεσα !

Ετικέτες:

53 Προβολές

Σχετικές αναρτήσεις

Εμφάνιση όλων

Αν σας ενδιαφέρουν τα άρθρα μας, γραφτείτε στο Newsletter μας για να τα λαμβάνετε πρώτοι στο E-mail σας.

bottom of page